keskiviikko 28. joulukuuta 2011

28.12.2011

Hej nya bloggen!

Det har gått över 1 år sedan jag slutade min senaste blogg, så det känns faktiskt skönt att börja skriva blogg igen. Att skriva ner mina tankar, åsikter, och min vardag är något som jag inte kan göra i en dagbok på papper,- jag tycker att det är lite väl tråkigt för mig, som hellre trivs vid datorn, än med en penna i handen. Den här bloggen är altså för mig ett ypperligt sätt att skriva ner mina tankar, och senare bläddra i arkivet för att läsa allt jag gjort.

För att skriva lite on den här dagen så kan jag säga att jag har enorma smärtor i hela fejjet för att jag var på en kasvojen syväpuhdistus idag. Visst var det skönt, men den delen då hon klämde alla mina pormaskar med en hemsk järn-stång, så gjorde det väldigt ont. Jag menar faktiskt väldigt väldigt väldigt ont. Där fick jag veta att jag helst inte ska få sminka mig under 1 veckas tid. Det är ju ingen fara egentligen, är bara lite orolig över nyåret. Jag vill inte låta som den värsta galna människan, men jag måste ju få göra mig fin på nyåret.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti