torstai 29. joulukuuta 2011

29.12.2011

29.12 är en viktig dag då min fina fyller år, så vi tre bästavänner har firat hela dagen. Jag har försökt vara snäll mot födisbarnet och vi har låtit henne bestämma vad vi ska göra. Dagen har varit en såkallad "löhö-dag", vi har bara softat och tagit det lungt. För tillfället kollar vi på O.C, och jag, som brukar alltid tappa konsentrationen medan vi kollar på tv elle film, försöker tala med Å och M, men de bara ropar shhhhhhh och skriker röda i ansikte att jag ska vara tyst för de kan inte höra tvn. Nu har de tagit den metoden att de stoppar på paus alltid då jag öppnar munnen. Det är skönt att bara vara med de som man trivs allra bäst med. Inga awkward stunder och inga drama queens. Åh, det är guld värt att ha såna vänner.

Förövrigt så har mitt ansikte blivit bättre sen igår, det gör inte mera ont. ååååååååh vilken lättnad!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti