keskiviikko 4. tammikuuta 2012

05.01.2011

Hej kirppis!

Voooooou jag vågade in mig på ett kirppis just! Boooom. Jag har aldrig riktigt brytt mig om lopptorg och jag vill inte låta som någon primadonna, men jag har tyckt att det är lite smutsigt och äckligt. Förutom min skräck för basiller så har jag har alltid haft en liten baktanke i huvudet att bara spurgun och andra liknande köper från lopptorg, men det är ju absolut inte så. Second hand är ett jätte bra alternativ faktiskt. Jag tror att jag har kommit över mitt kirppis skräck, för jag tyckte faktiskt om att vara där och se på allt möjligt billigt och konstigt. Jag köpte en "ljusstake" eller något liknande, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men det är iallafall någonslags prydnad som man kan ha typ på matbordet med ljus i.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti