tiistai 17. tammikuuta 2012

Pekka Haavisto presidentiksi!

JOU!
Jag skulle nästan göra vad som helst för att få rösta redan. Tro det eller ej, men jag är faktiskt jätte intresserad och jag har min favorit. Som finlandssvensk borde jag kanske vara "pliktig" att rösta på Eva Biaudet (haha rösta och rösta, jag får ju inte ännu..), men det tänker jag inte göra.
Antoni Flores och Pekka Haavisto

Jag har redan en tid velat att kandidat nummer 2, Pekka Haavisto ska bli vår följande pressa. Hans åsikter och ideer är så otroligt bra och jag tycker att han skulle vara en UTMÄRKT ledare för vårt land. Finland behöver en sådan president som han. En lugn, godhjärtad, klok, och framför allt en modern president som visar att vi blivit ett modernt land som lever på 2000-talet. Jag kan inte ens själv förstå hur jag kan vara så insatt i hela presidentsaken, men jag är jätte intresserad, specielt nu när jag har min favorit. Jag hoppas hoppas hoppas hoppas att Pekka Haavisto blir vår följande president. Ni som får rösta, rösta med hjärtat.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti